Nadchodzi CDO Forum: Analytics & Data Value

Aktualności

Jak wykorzystywać dane do osiągnięcia przewagi w biznesie? Odpowiedź na to pytanie poznamy już wkrótce, podczas wyjątkowego wydarzenia – Chief Data Officer Forum: Analytics & Data Value, które odbędzie się już 31 maja. Wspieramy to wydarzenie jako patron. Z kodem OPIPIB10 – 10% zniżki na bilety!

Dlaczego warto uczestniczyć w CDO Forum Analytics & Data Value 2023?

  • Z pierwszej ręki od znanych ekspertów poznasz tematykę budowania jakości danych w organizacji,
  • Uporządkujesz swoją wiedzę dzięki udziałowi w dyskusjach oraz warsztatach,
  • Dzięki fascynującym case-study, jeszcze lepiej zrozumiesz zastosowanie przedstawianych rozwiązań w praktyce,
  • Zainspirujesz się do jeszcze lepszego pełnienia roli ambasadora wykorzystania analityki w organizacji.

Wizytówką konferencji będzie znakomite grono ekspertów. A wśród nich między innymi:

  • Andrzej Czechowski, Chief Data Officer. Head of Business Intelligence and eCommerce z Samsung opowie nam o wyzwaniach i możliwościach dla organizacji w dynamicznym środowisku biznesowym: trendy i strategie analityki danych.
  • Tomasz Jamiński, Head of Data Science z Grupa OLX przedstawi nam sposoby wykorzystania modeli generatywnych i dużych modeli językowych w biznesie.
  • Kamil Konikiewicz, Head of Data Science z Allegro zaprosi nas na przyspieszony kurs na pilota odrzutowca, czyli jak nie pogubić się w gąszczu organizacji w projektach ML.
  • Daria Lorenc, Menedżer ds. Szkoleń Jeronimo Martins Polska, Biedronka przedstawi badanie skuteczności szkolenia z wypiekania z wykorzystaniem okularów VR – analiza KPI i ROI.

Weźmiecie udział w żywiołowych dyskusjach roundtable takich jak:

  • „Optymalne środowisko dla analityka – jak struktura organizacji może wspierać analitykę” moderowaną przez Macieja Konieczkę,  Head of Analytics, Lead Data Scientist z Veolia Energy Contracting Poland.
  • „Rozwój kompetencji w zespołach analitycznych – jakie kompetencje powinni posiadać ludzie zależnie od ról i funkcji w zespołach data analytics” – którą poprowadzi Łukasz Michalczyk, Chief Data Officer, Dyrektor Centrum Danych i Zaawansowanej Analityki, Link4
  • „Wykorzystanie danych przy tworzeniu przewagi konkurencyjnej w sprzedaży” poprowadzi Michał Nycz Krajowy Kierownik Sprzedaży Regionu Południowego z Inpost.

Więcej informacji o programie wydarzenia znajdziecie tutaj>>>

Jeśli chcesz wziąć udział w wydarzeniu, nie zwlekaj! Tylko do 28 kwietnia najkorzystniejsze warunki udziału! A z kodem OPIPIB10 otrzymasz dodatkowo 10% zniżki. Rabat obowiązuje do ostatniego dnia rejestracji.

Zarezerwuj swoje miejsce, klikając w poniższy link: link do rejestracji